26 Haziran 2016 Pazar

alevin annesiyle

alevin annesiyle Ortaokulda 4 kişilik grubumuz vardı. 2erkek 2 kız Her gün birimizin evinde buluşuyorduk. Alev ve ben çıkıyor gibi bir şeydik. Bir cuma okul çıkışı alevlerin evine gittik. Ailesi ayrılmışlardı. Diğer arkadaşlar gittiklerinde ben orada ders çalışma bahanesiyle kalıyordum. Yalnız kaldığımızda alevle yalnızca oynaşıyorduk. O gün annesi evde kalıcagı tutmuştu. Salonda ders çalışıyor gibi yapıp alevin hazinesini okşuyordum. Birden elindeki kolayı üzerime döktü. Bende banyoya gidip üzerimi temizlemek istedim. Kapıyı açtığımda annesi duş alırken bütün herşeyiyle önümde duruyordu. Bana baktı ve ne oldu diye sordu ben de üzerime kola döküldü diye cevap verdim. Yanına gittim pantulonumu çıkarmamı söyledi. Her ne söylediyse yaptım çünkü büyülenmiş gibiydim. pantolonu aldı temizledi ve kenara attı. Sonra yumuşacık elini donumun içine soktu ve okşamaya başladı. Ben ise dona kalmıştım. Diz üstü çöktü ve aletimi çıkararak emmeye başladı. Alevle o kadar ellememe rağmen kendini daha hazır hissetmediği için okşamayla kalmıştı. Sanki aletimi içine çekiyordu. Yere uzanarak hadi gel dedi. Üzerine kapandığım gibi o kocaman gögüslerini yalamaya başladım. Yalarken de elimle hazinesini karıştırıyordum. Küçük küçük sesler çıkartıyordu. Gögüslerinde aşağı doğru kaydım ve hazinesini yalamaya başladım. Hadi gir diye sızlanıyordu ama ben biraz daha kızışmasını istediğimden sürekli yalıyordum. Ben de daha fazla dayanamadım. Bacaklarını yararak içine girmeye başladım. Vajinası benimkine göre epey genişti. Daha zevklenememişti. Onu ters çevirip dört ayak pozisyonuna getirdim. İlk defa arkadan yapıyormuş. Aletimi del iğe dayadım ve bütün güçümle itmeye başladım. Sesini yükseltmeye başladı. Alevin sesleri nasıl duymadığına şaşırıyordum. Ama girişlere devam ediyordum. Boşaldıktan sonra giyinip alevin yanına gittim. Alev nerede kaldığımı soruyordu. Ben de geçiştiriyordum. Annesi daha sonra evden çıktı. Alev annesi çıkar çıkmaz dudaklarıma yapıştı. Annem gitti hadi odama geçelim diyordu. Ama bende banyodan sonra hal kalmamıştı. kolumdan çekerek annesinin odasına götürüp beni yatağa itti. Karşıma geçerek soyunmaya başladı onun da annesinde fazla bir farkı yoktu. Karşımda anadan doğma duruyordu. Hemen pantolonumun fermuarını indirerek yorgunluktan sinmiş aletimi gördü ve bana annesinin nasıl olduğunu sordu. Aslında banyoda bizi dikizliyormuş. Aletimi ağzına alarak kaldırdı ve yatağın üzerinde dört ayak oldu. Şimdi sıra bende diyerek arkasına abandım. Ama girmemişti banyodan sabunu alıp aletimi ve onun anüsünü sabunladım. Girişlere yarım saat arayla tekrar başlamıştım. Beş on dakika sonra boşaldık ve yatağa yığıldık. Yatakta uyuya kaldık Akşama doğru annesi geldi. Kızının benim üzerimde uyuya kaldığını gördü. H iç bozuntuya vermeden üzerini değiştirip yamak hazırlamaya başladı. Bende üzerimi giyip çıkarken annesi yanınma gelerek yarın burda olmamı istedi. Ben milli olmayı kız arkadaşımla olucağını düşünürken annesiyle oldu. Okul bitene kadar her hafta sonu onlarda kalıyordum.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil