4 Temmuz 2016 Pazartesi

genç yengemle ablası

genç yengemle ablası Merhaba ben 21 yasinda genc bir erkegim.Sizlere bundan 2 sene önce basimdan gecen bir hikayemi anlatmak istiyorum ben almanyada kaliyorum bu siteyi kesfedeligi 2-3 hafta oldu ve aklima geldi tekrardan.neyse hikayeme Basliyayim. Dedigim gibi bundan 2 sene önce bu olay oldu ben 13 yasımdam dan beri yengemlerde kalırdım yengem suan 27 yasında ablasi ise 33 yasinda yengem 169 cm boyunda 55 kilo sarisin güzel göğüsleri ve harika bir götü var ablasida herzaman cok sexy yani acik giyinirdi ablasina karsi herzaman böle hisllerim vardi ama yengeme asla olmamisti. Yengem ve ablasida evli 2 cocuklari var.birgün yengemle alis verise Ciktik bitane buyuk alis veris merkezine girdik.biraz gida felan alacaktik bende yengeme yardim etmek icin yaninda gittim.yengem raftan konserve alirken birden bi kac tane konserve üstüne geldi yengem onlari iki eliyle tuttu bana seslendi caner gel yardimci ol dedi bende gittim arkasindan uzanarak konserveleri tutup yerlestirdim o sirada arkadan uzanirken önüm yengemin götününe dayanmisti sonradan farkina vardim benim yarrak birden canlandi tam sertlesmedi ama biraz kalkti bi tuhaf oldum yengemde bir sey demedi. Sonra alis veristen ciktik eve gittik esyalari yerlestirdik yengem yemek yapmaya basladi bende icerde oturuyordum sigara yaktim iciyordum birden o olay aklima geldi bende mutfaga gidip daha hic farkina varmadigim yengemin götüne bakmaya basladim bir yandanda sohbet ediyorduk yengemle konusurken yengem marketteki konuyu acti gülmeye basladi neyse yemek hazirlandi sofraya ikimiz oturduk basladik yemek yemeye yengem birden bana seslendi Caner senin kiz arkadasin varmi dedi bende suan yok yenge dedim .sonra bana bi soru daha sordu .Caner sen hic bir kizla beraber oldunmu bende nasil yani dedim yengemde iliskiye girdinmi hic dedi bende utanarak evet yenge dedim kac kere iliskiye girdigimi sordugunda bende 3 kere diye gene utanarak cevap verdim .yengemde caner utanma ben yengenim acik acik konusabiliriz dedi ve sohbeti orda biraktik.yengem aksam olunca yatti bende icerde cine 5 i acip Erotik film seyretmeye basladim yarragimda acayip sertlesmisti filmdeki sahneleri görünce birden yatak odasinin kapisi acildi bende kanal degistirdim yengem geldi iceri uyuyamiyorum dedi ve karsima oturdu üstünde gecelik vardi. benle beraber Tv izlemeye basladi tabiki baska kanal.sonra yengem karsimda otururken uyuya kalmis uyurken bende kaldirmadim zaten uyuyamiyordu diye düsündüm.yengem hareketlendikce geceligi yukari dogru siyriliyordu bacaklari acildi tertemizdi pürüzsüz sonra gene döndüğünde bacaklarini yukari kaldirdi gecelik tamamen göbegine kadar indi gördügüm manzara anlatilmaz kadar harikaydi inanilmazdi beyaz bir kilot tam aminin arasina girmisti.ama ben kafami sonra tv ye cevirdim aldirmadim.birden yengem rüya görmeye basladi sanirim amini gögüslerini oksamaya basladi 10 dk sonra amina baktigimda sular akiyordu kendini parmaklamiyordu sadece oksuyordu benim yarrak sertesmisti ve damarlari atmaya baslamisti 18 cm olmustu. Birden yengem durdu ayaklarini assagiya indirdi ve birsey görülmez oldu ve bir müddet sonra yengem uyandi uyumusum dedi bana ve kendini bi tuhaf hissettigini söledi yatak odasina gidip yatti bende yattim ve uyudum . Ertesi gün sabah yengem kahvalti hazirlarken birden ayagi kaydi ve yere düstü Tam götünün üstüne ve bagirmaya basladi demeki cok acimis diye düsündüm yanina gittim yengemi kaldirdim ve koltuga yüz üstü yatirdim cünki götünün üstüne oturamiyordu yengem pantolonunu cikarti kilodu vardi üstünde götü biraz morarmisti bana seslendi caner biraz ovalarmisin diye bende tabi yenge dedim ve götünü ovalamaya basladim yavas yavas hafifce birden yarragimin tekrar kalktigini hissettim sertlestigini Yengeme karsi neyse sonra yengemkalkti ve oturdu arisi gecmisti bana tsk etti bende birsey degil ddim ama yarragim hala inmemisti oturuen yengem bana bakti ve benim yarragimin kalktigini gördü bende sanki görmemis gibi yaptim. Yengem benle ordan burdan sohbet etmeye basladi ve gene bir soru sordu .Caner iliskiye girmeyeligi ne kadar dedi bende 4-5 ay oldugunu söledim dayim disarda calistigi icin sadece hafta sonlari gelirdi ve yatar uyurdu yengemde bana benimde o kadar oldu dedi bende neden dayim geliyor ya hafta sonrari dedim oda evet ama yatip uyuyor yorgun yorgun dedi bende anladim yenge dedim . Yengem tekrar bana seslendi caner seninde baya canin istiyordur kadin vücudu görmek dedi bende cekinmeyerek evet yenge ama ne yapalim simdilik böle idare edecez dedim.Oda bana Caner simdi birisi gelse gel caner dese iliskiye girirmiydin dedi bende tabiki dedim kim istemez diye cevapladim yengem kalkti mutfaga gitti 5 dk sonra beni cagirdi mutfakta birseyler dogruyordu banada üstündeki dolabdan tabak vermemi söledi bende mecburen yengemin arkasina gecerek dolabtan tabagi alacaktim ama gene yengemin götüne yaslanmistim tabagi dolabtan aldim ve yengeme baska bir istegin varmi diye sordum yengemde var dedi ne dedim ? yengem tabagi bırak ve ölece kal dedi sasirdim ama tamam dedim ölece kaldim yengem götünü bana bastiriyordu ben birsey yapamiyordum yengem bana bidaha seslendi caner senin organin kac cm dedi bende cevap verdim 18 cm yenge dedim oda bana güzel dedi bende neden sordunki yenge dedim yengemde cünki o kadar uzun bir yarragi yalayip emmedigim icin dedi ve devam etti Caner yengeni sikmek istermisin dedi ben birden geriye cekildim yenge kendine gel dedim yengemde caner ikimiz hergün beraberiz dedi hergün aksama kadar yataktan cikmayiz dedi ne sen amsiz götsüz saksozu kalirsin nede ben yarraksiz kalirim dedi ve ekledi iyi düşün dedi götümü dayina vermedim bile dedi istersen sen götümü boza bilirsin dedi ben sasirmistim ve düsündümki amsiz kalmaktansa yengemi sikeyim daha iyi nasil olsa kimse bilmiyecek dedim Yengeme Ok yenge dedim kimse bilmiyecek ama dedim yengemde tabiki bilmiyecek dedi ve bicagi eline alip dogramaya devam etti ben oturup izledim yengemin götüne bakarak gene yarragim sertlesti ayaga kalktim yengeme arkadan sarildim oda evet caner iste bende bunu bekliyordum senden dedi boynunu öpmeye basladim ve üstündeki bodyi cikarttim südyeni yoktu üstünde ama herzaman giyerdi sordum yenge bugun sütyenini giymemisin dedim oda bitanem bugun senin beni sikecegini biliyordumda o yüzden giyinmedim dedi bende yenge sen az oruspu degilmissin dedim ve gögüslerini avuclarimi icine aldim ve sıkmaya basladim oda geri cevap vererek senin oruspunum askim dedi bende onu duyunca heme pantolonumu cikartim ve yegemin bacaklarinin arasina soktum sikimi yengemin pantolonunuda cıkarttim sadece kilotla kaldı tam onuda cıkartacaktim ki yengm dur dedi su dev yarraginin ilk suyunu icip sonra cikartirsin dedi ve sikime yumuldu emmiyordu yaliyordu sıkıyordu sikimi harika dudaklari vardi yegemin her ileri geri gidisinde mhhh mhhhh diye ses cikartiyordu bende saclarini tutup kafasini yarragima dayiyordum 5 dk sonra spermlerimi yengemin agizina bosalttim yengem hepsini yuttudamla varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`). onmouseout=.return nd().

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil